ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακύρωση παραγγελίας μπορεί να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών σύμφωνα με τον νόμο 2251/1994.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ / ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Α. Γενικά
Η Επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους από τον πελάτη και να συνοδεύεται από όλα τα αρχικά έγγραφα (απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο, τιμολόγιο – δελτίο αποστολής κτλ). Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν είτε επειδή υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο προϊόν αυτό καθ’ αυτό, είτε επειδή άλλαξε γνώμη, είτε επειδή υπήρχε πρόβλημα στην διαδικασία παραγγελίας / αποστολής.
Τα προϊόντα που  επιστρέφονται οφείλουν να είναι σε άριστη κατάσταση, στην αρχική τους συσκευασία και  μαζί με όλα τα μέρη και εξαρτήματα που τα συνοδεύουν και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί.  

Μη αποδεκτές επιστροφές:
Πέραν του διαστήματος των 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση τους, η εταιρία δεν αποδέχεται την επιστροφή των προϊόντων.

 ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ 

Σε περίπτωση υπαιτιότητας του πελάτη: Ο πελάτης μπορεί με δικά του έξοδα, με μεταφορική δικής του επιλογής ή ο ίδιος να επιστρέψει το προϊόν στο κατάστημα  εφόσον πρόκειται για προϊόντα μεγάλου όγκου. Εάν η εταιρία αναλάβει την μεταφορά της επιστροφής, θα χρεώσει στον πελάτη τα απαραίτητα έξοδα κατόπιν συνεννόησης.

Σε περίπτωση υπαιτιότητας της εταιρίας: (λάθος παραγγελιοληψία, προβληματικό προϊόν κτλ) το κόστος μεταφορικών επιστροφής επιβαρύνει την εταιρία.

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται σύμφωνα με τον τρόπο πληρωμής κατά την αγορά, δηλαδή είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, είτε με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, είτε με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα εάν ο πελάτης είχε επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα».